15 באוגוסט 2016

היתרונות של בידוד עם BTI

הבידוד המושלם – BTI

זבידוד גגות עם BTIקור הוא אחת המחלות הקשות של החורף. הצינה שחודרת לעצמות ומפריעה לנו לחיים היום יומיים שלנו והקושי להסתדר כאשר החורף מגיע מחייבים אותנו לכל פעולה שאנו יכולים לבצע בכדי למנוע מהקור להשפיע עלינו. הצרה היא כפולה כאשר הקור משפיע עלינו בביתנו הפרטי, מבצרנו האישי, מקום מבטחנו היכן שאנו מגדלים את ילדנו וישנים את שנת הלילה שלנו. אין דבר מציק יותר מקור הנמצא בבית, אולי רק קור הנמצא בבניין משרדים היכן שאנו עובדים. כמובן שיש שיטות רבות להילחם בקור, שימוש בחימום על ידי מזגן, תנור חשמלי או תנור עצים כל אלו שיטות יעילות להילחם בקור. הבעיה איתן שהן לא תמיד יעילות והן גוזלות מאתנו ממון רב. כך יוצא כי הקור לא רק משפיע על איכות חיינו אלא גם על יוקר המחייה ומחייב אותנו לחסוך בכל דרך שאנו יכולים.


השיטה הזולה להילחם בקור – BTI

אם יש דרך טובה, יעילה וזולה להילחם בקור בבית המגורים ובמשרד היא BTI. BTI  היא שיטה בה אוטמים את הגג באמצעות בידוד תרמי רב שכבתי המונע מן הקור להיכנס אל הבית ולהפריע לנו לשהות בו במהלך היום והלילה. BTI  עושה את עבודתו בצורה נפלאה ומכאן אנשי מקצוע רבים ממליצים להשתמש בו ולשים אותו בגג הבית. ה BTI עשוי מחסמי קרינה רפלקטייבים העשויים מאלומיניום המונעים מן הקור להיכנס בחורך ולעשות שמות בביתנו. המערכת שומרת על חום הבית בפנים ומונעת ממנו לצאת החוצה.

לא רק לא לקור – גם לחום

אמנם ישנם ימים קרים מאוד בחורף הישראלי בטח במקומות הגבוהים והדבר מחייב בידוד איכותי. אך נראה כי כמה שהקור מציק אין מה להשוות לחום המעיק. בכל חלקי הארץ מזג האוויר בקיץ הוא בלתי נסבל ומחייב אמצעים רבים להימנע ממנו. גם החום מחייב אותנו להוציא הוצאות גדולות בכדי להתגונן ממנו, כדוגמת מזגנים הדורשים הוצאות חשמל גבוהות אשר עולות לנו אלפי שקלים בשנה ומכבידים מאוד על הכיס שלנו. וזהו יתרון נוסף של ה-BTI, העובדה שהוא מגן מפני החום. ה- BTI יכול לחסוך לנו הוצאות חשמל רבות ולהוות שכבה נוספת מפני החום וזאת מכיוון שהוא מונע מהחום להיכנס אל הבית. זהו יתרון עצום, משפר איכות חיים.

מה חשוב לדעת על ה-BTI?

כפי שראינו, ל BTI יתרון עצום הן בהגנה שלו מפני קור והן בהגנה שלו מפני חום. זהו ערך שלא יסולא בפז שאין לזלזל בו. אך חשוב לציין כי ל- BTI יתרונות רבים נוספים שהופכים אותו לרצוי עוד יותר בכל בית. ראשית חשוב להגיד כי לרוב ישתמשו ב- BTI בבתי רעפים והוא יכנס לחלל בין הרעפים לתקרה ועל כן חשוב מאוד לשים לב איזה גג יש לכם בכדי לדעת האם להשתמש בו. יתרון נוסף של ה- BTI הוא קלות השימוש בו, נכון, העבודה צריכה להיעשות לרוב על ידי איש מקצוע אשר יודע את עבודתו נאמנה, אך גם כאן העבודה נעשית במהירות ואינה דורשת יותר מיום עבודה, מה שכמובן מהווה יתרון עצום בשבילנו. מקום נוסף בו מתגלים יתרונותיו ה- BTI הוא בעובדה שהוא זול לשימוש בטח אל מול פתרונות בידוד אחרים. כך, יעילותו של ה-BTI, קלות העבודה בהתקנתו,החיסכון הכספי שנוצר כתוצאה מהעבודה עימו - כל אלה יוצרים את חומר הבידוד המושלם לבית ומהווים יתרון עצום בשבילנו. אם אתם חושבים על בידוד, הרי שה-BTI  צריך להיות ממוקם גבוה מאוד ברשימת החומרים בהם תבחרו.